Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

U wijzigt uw adres door het online formulier in te vullen en te versturen. U kunt het wijzigingsformulier hier vinden.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

U wijzigt uw e-mailadres door het online formulier in te vullen en te versturen. U kunt het wijzigingsformulier hier vinden.

Hoe kan ik mijn vaste tegenrekening wijzigen?

U maakt een verificatiestorting van €0,01 over naar NL26ABNA0433318589, op naam van Stichting Nederlandse Beleggingsgiro, onder vermelding van VTR wijziging en uw rekeningnummer bij Wijs & van Oostveen.

Belangrijk is dat de tenaamstelling van uw nieuwe tegenrekening exact gelijk dient te zijn aan de tenaamstelling van uw rekening bij Wijs & van Oostveen.
 

Hoe kan ik geld overboeken naar mijn tegenrekening?

Overboekingen kunt u schriftelijk voorzien van uw handtekening aan ons doorgeven. Deze kunt u mailen naar administratie@wijs.nl of per post verzenden naar Wijs & van Oostveen, Antwoordnummer 10370, 1000 RA Amsterdam (postzegel niet nodig).

Wat moet ik doen als een rekeninghouder is overleden?

Als een rekeninghouder is overleden, hebben wij op basis van wet- en regelgeving de volgende zaken van u nodig:

• Een Verklaring van Erfrecht.

• Een kopie legitimatie (voor- en achterkant) van alle rechthebbenden en de executeur.

• Van alle rechthebbenden en de executeur het beroep en de branche waarin dit beroep wordt uitgevoerd. Bij pensionering graag het voormalige beroep en de voormalige branche.

• Een verzoek wat u wilt dat er gebeurt met de rekening bijvoorbeeld omzetten naar een erfgenaam of laten sluiten, getekend door alle rechthebbenden.
 

Hoe kan ik geld overmaken naar mijn rekening?

Liquiditeiten kunt u overmaken naar uw beleggingsgirorekening op IBAN NL26ABNA0433318589 ten name van Stichting Nederlandse Beleggingsgiro te Amsterdam, onder vermelding van uw persoonlijke rekeningnummer.

Waar vind ik het fiscaal overzicht van mijn rekening?

Het fiscaal overzicht van uw rekening vindt u op de laatste pagina(‘s) van de december rapportage. Deze rapportage is gepubliceerd op uw WijsOnline-account.

Hoe kan ik inloggen op WijsOnline?

Om in te loggen op ons cliëntenportaal heeft u een gebruikersnaam nodig. Deze ontvangt u van ons per e-mail. In deze e-mail staan ook de instructies voor het activeren van uw account. Heeft u nog geen e-mail van ons ontvangen, neem dan contact met ons op. U kunt een e-mail sturen naar administratie@wijs.nl

Naar het cliëntenportaal
 

Ik ben mijn inloggegevens (gebruikersnaam en of wachtwoord) kwijt, wat moet ik doen?

U gaat naar de inlogpagina van WijsOnline: https://wijsonline.loginklant.nl/inloggen/. Daarna klikt u op 'Wachtwoord vergeten?' of 'Gebruikersnaam vergeten?' en volgt u de instructies.
 

Ik heb een andere vraag.

Heeft u een andere vraag? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar administratie@wijs.nl. Vermeld in deze e-mail duidelijk uw naam en eventueel uw rekeningnummer. Op deze manier kunnen wij uw vraag direct voorleggen aan de betreffende specialist en krijgt u op de meest efficiënte manier antwoord op uw vraag.