Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

U wijzigt uw adres door het online formulier in te vullen en te versturen. U kunt het wijzigingsformulier hier vinden.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

U wijzigt uw e-mailadres door het online formulier in te vullen en te versturen. U kunt het wijzigingsformulier hier vinden.

Hoe kan ik mijn vaste tegenrekening wijzigen?

Voor het wijzigen van uw vaste tegenrekening hebben wij een fysieke handtekening nodig. U kunt uw vaste tegenrekening wijzigen door het mutatieformulier uit te printen, volledig (en correct) in te vullen en ondertekend aan ons retour te sturen, u kunt het formulier vinden op deze pagina. Dit kunt u mailen naar administratie@wijs.nl of per post verzenden naar Wijs & van Oostveen, Antwoordnummer 10370, 1000 RA Amsterdam (postzegel niet nodig).

Hoe kan ik geld laten overboeken naar mijn tegenrekening?

Overboekingen kunt u schriftelijk voorzien van uw handtekening aan ons doorgeven. Dit kunt u mailen naar administratie@wijs.nl of per post verzenden naar Wijs & van Oostveen, Antwoordnummer 10370, 1000 RA Amsterdam (postzegel niet nodig).

Waar vind ik het fiscaal jaaroverzicht van Bright New World?

Het fiscaal jaaroverzicht is begin februari per post naar u verstuurd. Wilt u een kopie ontvangen, stuurt u dan een e-mail naar administratie@wijs.nl. Vermeld in deze e-mail duidelijk uw naam en participatienummer.

Waar vind ik het fiscaal jaaroverzicht van mijn Robuust-rekening?

Het fiscaal overzicht van uw Robuust-rekening vindt u op de laatste pagina(‘s) van de december rapportage. Deze rapportage is gepubliceerd op uw WijsOnline-account.

Waar vind ik het fiscaal jaaroverzicht van mijn Vermogensbeheer-rekening?

Hebt u een vermogensbeheerrekening met als depotbank InsingerGilissen, dan ontvangt u van hen het fiscaal jaaroverzicht.

Wat moet ik doen als een rekeninghouder is overleden?

Als een rekeninghouder is overleden, hebben wij op basis van wet- en regelgeving de volgende zaken van u nodig:

• Een Verklaring van Erfrecht.

• Een kopie legitimatie (voor- en achterkant) van alle rechthebbenden en de executeur.

• Van alle rechthebbenden en de executeur het beroep en de branche waarin dit beroep wordt uitgevoerd. Bij pensionering graag het voormalige beroep en de voormalige branche.

• Een verzoek wat u wilt dat er gebeurt met de rekening bijvoorbeeld omzetten naar een erfgenaam of laten sluiten, getekend door alle rechthebbenden.

Hoe kan ik geld overmaken naar mijn Rotatiebeleggen-rekening?

Liquiditeiten kunt u overmaken naar uw beleggingsgirorekening op IBAN NL68BINK0802508901 ten name van Stichting Nederlandse Beleggingsgiro te Amsterdam, onder vermelding van uw persoonlijke rekeningnummer.

Hoe kan ik geld overmaken naar mijn Robuust-rekening?

Liquiditeiten kunt u overmaken naar uw beleggingsgirorekening op rekeningnummer NL44GILL0211999555 ten name van InsingerGilissen Bankiers N.V. te Amsterdam, onder vermelding van 310995/uw rekeningnummer.

Hoe kan ik geld overmaken naar mijn Vermogensbeheer-rekening?

Liquiditeiten kunt u overboeken naar rekeningnummer NL44GILL0211999555 ten name van InsingerGilissen Bankiers N.V. te Amsterdam, onder vermelding van uw persoonlijke rekeningnummer.

Hoe kan ik inloggen op WijsOnline?

Voor het inloggen op WijsOnline heeft u een WijsOnline-account nodig. Vervolgens logt u in met een gebruikersnaam en een wachtwoord via www.wijsonline.nl.

Ik ben mijn inloggegevens (gebruikersnaam en of wachtwoord) kwijt, wat moet ik doen?

Uw gebruikersnaam is uw eigen e-mailadres. Weet u niet meer welk e-mailadres u aan ons heeft doorgegeven, stuur dan een e-mail met daarin uw rekeningnummer naar administratie@wijs.nl

Bent u uw wachtwoord vergeten, vraag dan via deze link een nieuw wachtwoord aan. U ontvangt dan een e-mail met daarin een tijdelijk wachtwoord en uitleg hoe u uw account weer kunt activeren.

Wat is mijn activeringscode?

Uw activeringscode is uw persoonlijke code welke bestaat uit 6 cijfers. Deze heeft u opgegeven bij het aanvragen van uw WijsOnline-account. Als u uw wachtwoord vergeten bent, heeft u deze code nodig om uw account te deblokkeren. Bent u de code vergeten, neemt u dan contact op met een van onze medewerkers via 020 - 638 82 26.

Ik heb een andere vraag.

Hebt u een andere vraag? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar administratie@wijs.nl, vermeld in deze e-mail duidelijk uw naam en eventueel uw rekeningnummer. Op deze manier kunnen wij uw vraag direct voorleggen aan de betreffende specialist en krijgt u op de meest efficiënte manier antwoord op uw vraag.