Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

U wijzigt uw adres door het online formulier in te vullen en te versturen. U kunt het wijzigingsformulier hier vinden.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

U wijzigt uw e-mailadres door het online formulier in te vullen en te versturen. U kunt het wijzigingsformulier hier vinden.

Hoe kan ik mijn vaste tegenrekening wijzigen?

Voor het wijzigen van uw vaste tegenrekening hebben wij een fysieke handtekening nodig. U kunt uw vaste tegenrekening wijzigen door het mutatieformulier uit te printen, volledig (en correct) in te vullen en ondertekend aan ons retour te sturen, u kunt het formulier vinden op deze pagina. Dit kunt u mailen naar administratie@wijs.nl of per post verzenden naar Wijs & van Oostveen, Antwoordnummer 10370, 1000 RA Amsterdam (postzegel niet nodig).

Hoe kan ik geld laten overboeken naar mijn tegenrekening?

Overboekingen kunt u schriftelijk voorzien van uw handtekening aan ons doorgeven. Dit kunt u mailen naar administratie@wijs.nl of per post verzenden naar Wijs & van Oostveen, Antwoordnummer 10370, 1000 RA Amsterdam (postzegel niet nodig).

Waar vind ik het fiscaal jaaroverzicht van Bright New World?

Het fiscaal jaaroverzicht is begin februari per post naar u verstuurd. Wilt u een kopie ontvangen, stuurt u dan een e-mail naar administratie@wijs.nl. Vermeld in deze e-mail duidelijk uw naam en participatienummer.

Waar vind ik het fiscaal jaaroverzicht van mijn Robuust-rekening?

Het fiscaal overzicht van uw Robuust-rekening vindt u op de laatste pagina(‘s) van de december rapportage. Deze rapportage is gepubliceerd op uw WijsOnline-account.

Waar vind ik het fiscaal jaaroverzicht van mijn Vermogensbeheer-rekening?

Hebt u een vermogensbeheerrekening met als depotbank Theodoor Gilissen, dan ontvangt u van hen het fiscaal jaaroverzicht.

Wat moet ik doen als een rekeninghouder is overleden?

Als een rekeninghouder is overleden, hebben wij op basis van wet- en regelgeving de volgende zaken van u nodig:

• Een Verklaring van Erfrecht.

• Een kopie legitimatie (voor- en achterkant) van alle rechthebbenden en de executeur.

• Van alle rechthebbenden en de executeur het beroep en de branche waarin dit beroep wordt uitgevoerd. Bij pensionering graag het voormalige beroep en de voormalige branche.

• Een verzoek wat u wilt dat er gebeurt met de rekening bijvoorbeeld omzetten naar een erfgenaam of laten sluiten, getekend door alle rechthebbenden.

Hoe kan ik geld overmaken naar mijn Rotatiebeleggen-rekening?

Liquiditeiten kunt u overmaken naar uw beleggingsgirorekening op IBAN NL68BINK0802508901 ten name van Stichting Nederlandse Beleggingsgiro te Amsterdam, onder vermelding van uw persoonlijke rekeningnummer.

Hoe kan ik geld overmaken naar mijn Robuust-rekening?

Liquiditeiten kunt u overmaken naar uw beleggingsgirorekening op rekeningnummer NL44GILL0211999555 ten name van Theodoor Gilissen Bankiers N.V. te Amsterdam, onder vermelding van 310995/uw rekeningnummer.

Hoe kan ik geld overmaken naar mijn Vermogensbeheer-rekening?

Liquiditeiten kunt u overboeken naar rekeningnummer NL44GILL0211999555 ten name van Theodoor Gilissen Bankiers N.V. te Amsterdam, onder vermelding van uw persoonlijke rekeningnummer.

Hoe kan ik inloggen op WijsOnline?

Voor het inloggen op WijsOnline heeft u een WijsOnline-account nodig. Vervolgens logt u in met een gebruikersnaam en een wachtwoord via www.wijsonline.nl.

Ik ben mijn inloggegevens (gebruikersnaam en of wachtwoord) kwijt, wat moet ik doen?

Uw gebruikersnaam is uw eigen e-mailadres. Weet u niet meer welk e-mailadres u aan ons heeft doorgegeven, stuur dan een e-mail met daarin uw rekeningnummer naar administratie@wijs.nl

Bent u uw wachtwoord vergeten, vraag dan via deze link een nieuw wachtwoord aan. U ontvangt dan een e-mail met daarin een tijdelijk wachtwoord en uitleg hoe u uw account weer kunt activeren.

Wat is mijn activeringscode?

Uw activeringscode is uw persoonlijke code welke bestaat uit 6 cijfers. Deze heeft u opgegeven bij het aanvragen van uw WijsOnline-account. Als u uw wachtwoord vergeten bent, heeft u deze code nodig om uw account te deblokkeren. Bent u de code vergeten, neemt u dan contact op met een van onze medewerkers via 020 - 638 82 26.

Ik heb een andere vraag.

Hebt u een andere vraag? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar administratie@wijs.nl, vermeld in deze e-mail duidelijk uw naam en eventueel uw rekeningnummer. Op deze manier kunnen wij uw vraag direct voorleggen aan de betreffende specialist en krijgt u op de meest efficiënte manier antwoord op uw vraag.